Tisdag = regn....



Idag regnar det....finns inget att göra..har en otålig son som inte vet vart han ska vara, springer runt och gör ingenting. Han kanske ska gå på bio ikväll och se "Ice age 3".

Igår måndag hade jag en slappar dag..vakna kl 08.30 sen drack jag kaffe men vaknade inte av det så jag somna om och vakna till lunch, vissa dagar är såna..gubben var likadan. Jag kom inte igång förns sent på eftermiddagen. Senare på eftermiddagen så ville jag gå till nån pizzeria för en öl o pizza men fick inte med mej någon inte ens gubben som hade varit hemma hos sin mamma och ätit äppelpaj med marängtäcke, så han var absolut inte sugen på nån pizza och grabben ville inte heller hänga med, ibland har man visst ingen att fördriva tiden med..

Idag på eftermiddagen ska jag färga håret på en granntjej..hur nu det ska gå, hon vill ha ljust och mörkt..har aldrig gjort det förut..men nångång ska vara den första eller?

Jag är nu inne på min andra vecka semester och denna vecka har jag inget planerat. Ska iväg med svärmor in till Örebro nån dag för att gå på Örebros läns museum med grabben och se en utställning om serietidningar..har inte bestämt nåt datum ännu.
Den 3 aug ska jag och grabben åka upp till Edsbyn för att träffa min brevvän Malin och det ska bli kul. Hon och hennes man +barn var ju till mej förra sommaren en snabbvisit på 3 tim.
Malin väntar barn i sep en liten sladdis och jag håller på och stickar en bebisdress till henne.

Min dag idag är som sagt inte planerad..tar timmarna som dom kommer, kanske det blir pizza och öl i kväll istället mens grabben är på bio..vem vet.
Nä nu ska jag gå in på FB för att sätta ett rekord som Kattis har..har tänkt slå det och det är inte långt till det. Nåt spel som heter Chrismas crunch rena giftet hi..ha..ho :)
Ni får ha det så bra denna tisdag.
Idag ska vi äta köttfärslimpa, brunsås, potatis och lingon mums.
Puss/Kram
Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0