Vilken dag...

Vet ni hur mycket det finns att göra när man har kommit hem från en lite semestertripp, och särskilt när man har en särbo som blir helt apatisk när man inte är hemma.
Jo det ska jag tala om för er.
5 maskiner tvätt vart det igår, tömma kattlådan som ej särbon gjort sen jag åkte fy på honom, handla hem varor så man kan äta, och idag har jag städat hela lägenheten, fy för karlar som blir helt oförmögna när ett fruntimmer inte är hemma.

Nu sitter jag och tar igen mej efter städningen. Är jätte trött, det tar på krafterna att vara på västkusten. Vakna kl 08 imorse av att gubben tala i mobilen med svärmor och fick för sej att jag det första skulle göra var att prata i mobilen (knappt vaken), men jag sa ifrån. Sen har jag som sagt städat, lagat mat, och suttit vid datorn vid facebook och spelat Chrismas crunch hur kul som helst, rena giftet, kan inte sluta.
Ute på gården är det full fart på grannar och ungar, men jag orkar inte vara social idag. Sitter här och funderar på om jag ska ta mej en kall öl, tycker liksom att jag har förtjänat det idag.

Har kollat runt bland era bloggar och det märks att det är semestertider, ingen bloggar  så mycket, jag själv känner inte det behovet så mycket heller, men har iallafall lämnat lite kommentarer lite var stans.
Ni får ha en underbar lördag, det ska jag ha.
Puss/Kram
Madde

Kommentarer
Postat av: Frida Hagström

Jo nu händer det grejor =)

2009-07-18 @ 21:40:20
URL: http://sweetashell.blogg.se/
Postat av: Nita

Tjoho! Jag skuttar in för att önska dig en skön söndag. Snart sticker vi till Parken Zoo en sväng. Kuligt värre :-) Kram på dej!

2009-07-19 @ 09:12:53
URL: http://www.tigerlilja.se
Postat av: Helén

Hum... muttrar Förbannade karlar!!!!!

2009-07-19 @ 09:49:34
URL: http://www.heponimas.wordpress.com
Postat av: Annica

Japp! I´m back! Kul att du hittade tillbaks till mig för jag tappade bort alla mina bloggkompisar när jag avslutade bloggen. Inte smart gjort av mig...

Men nu är vi i ordning igen!

KRAM!

2009-07-20 @ 22:45:37
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/
Postat av: Nickan

Ja vet precis vad du menar! Jag är glad att det regnar ett par dagar så jag kan städa riktigt för första gången på 5 veckor! min man vet inget om sådant, utan kör fullt schema hela tiden! Bloggen får ingen tid alls just nu! Det har varit skönt att släppa den också! Må gott

2009-07-21 @ 10:21:19
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0