God morgon...



Här sitter jag, vakna kl 06.00 och kunde inte somna om, jag som har sovmorgon, börjar inte jobba förns 15.00 idag. Jag gör kvällsvecka hela veckan, ska bli skönt. Sitter och väntar på att mitt kaffe ska bli klart så jag får bort huvudvärken som börjar komma.
Ute är det mulet...solen vart är du??? Det skulle ju bli fint väder idag och under veckan nu..men, men.

Igår var jag, gubben och grabben ute och åkte med nya bilen han köpt en Citroén Berlinga Fameliy med 5 sitt platser. Har tidigare haft en bil med två sitsar inte så kul, vi har inte kunna gjort så mycket tillsammans, men nu kan vi det. 
Så igår morse omkring 08 tiden styrde vi kossan till Motala och hälsa på mamma (min) och hennes gubbe Knut. Vi åkt dit först och tog dom på sängkanten, men kaffe och fika fick vi och stanna där ca 2 timmar. Så fick jag träffa min gamla katt Linus som jag även fick ge avmaskningsmedel för mamma kan inte riktigt. Linus har blivit så stor och fin, skönt att se att han har det bra. 
Efter besöket hos mamma och Knut drog vi vidare till Skänninge till Ö&B för att shopa lite. De har arme lager där nu och gubben behövde lite, sen fick jag och grabben handla det vi ville ha, så det vart lite konserver bla armens GODa leverpastej och köttbullar. Tror vi gick runt ca 2 timmar där och solen var underbar, tror vi tog med oss det finna vädret till Skänninge. 
Så våran söndag var trevlig och lugn.

Lördag kvällen hade jag och grabben lördags mys med film och godis, vi låna en film av grannen "Ghost Rider" med Nicolas Cage..ganska bra film faktiskt.
Filmen bygger på Marvel serierna.



Gillar man att se X-man så gillar man denna film oxå.

Ja så har våran helg sett ut. Den har varit lugn och trevlig.
Nu ska jag dricka mitt kaffe så jag vaknar till liv. Kanske jag somnar en stund på soffan.. det skulle vara jätte skönt faktiskt.
Ha nu en riktig bra måndag.
Puss/Kram
Madde

 

Kommentarer
Postat av: Anna Hammar

Låter som en mycket mysig helg. Önskar dig en fin vecka! Skönt att få jobba lite kvällar, är ju synd dock att du vaknar så tidigt =/ Kram Anna

2009-06-15 @ 11:32:36
URL: http://pumaaaans.blogspot.com
Postat av: Camilla

Hej Madde



Ha en trevlig vecka, nu ska jag iväg och jobba!!



Kram Camilla

2009-06-15 @ 11:54:41
Postat av: Frida Hagström

Mysigt ni haft det =)

2009-06-15 @ 12:38:55
URL: http://sweetashell.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Anmäl dig till veckansblogg i min blogg nu!



En lätt väg till framgång helt enkelt;)

2009-06-16 @ 11:25:30
URL: http://carrosfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0