I'm a live...




Hej alla!
Det är några dagar sen jag var inne och skrev, men här kommer några rader.
Har nyss kommit hem från Kumlasjön, stack ner till badet direkt efter jobbet kl 13 idag, skulle träffa Cim och Emil där plus min son så nu har man tagit sitt första dopp och skämt ut sej i bikini igen för iår och fler gånger kommer det att bli *asg*. Var hur trevligt som helst att träffa Cim prata om allt plus lite till, sluta med att min son fick följa med dom hem och sova över inatt, och är det sånt här väder imorgon blir det en ny date med dom i Kumlasjön imorgon. Me like.

Midsommar helgen förblev lugn här hos oss, vi gjorde ingen ting. Lugnt och skönt, var inte bortbjudna ens eller såg till att vi vart det heller. Kan vara skönt att få bara vara .

Igår efter jobbet var jag ut till Rala till en jobbar kompis och planera fest. Vi ska ha fest med trubadur i juli nån gång och det ska bli så himla kul. Så nu planeras det och skrivs inbjudan och ena med det andra och hela kalaset kommer att kosta per skalle 150 kr och då är det sallad och bröd inräknat, det man vill grilla får man ha med sej själv, det låter väl inte så dumt.

Detta får vara allt för mej.
Ha det bra i solen.
Mord i Midsomer börjar i kväll
JIPPI
Puss/Kram
Madde

Kommentarer
Postat av: Cim

TACK själv gumman, det var alltför längesen vi sågs, men det blir bättring på det nu när vi flyttar till Kumla!!! Ja, absolut blir det Kumlasjön imorrn igen, men då får jag ligga på magen hela dan, för fyyyyyyyyy vad röd jag är, har ju bara suttit i stolen hela dan idag ojojoj!!!!!

Massor med kramar från oss.....

=)

2009-06-23 @ 16:40:39
URL: http://lillahustrun.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej



Har också badat i dag dock inte i Kumla sjön utan i Hästhagen, cyklade dit



Kram Camilla

2009-06-23 @ 17:04:48
Postat av: Madeleine

Härligt Camilla. Får komma in till dej under semestern och åka dit med Casper eller hur. Kram

2009-06-23 @ 17:45:30
URL: http://toffelmorsan.blogg.se/
Postat av: Nickan

Skönt med en paus det är så mycket som händer så jag har svårt att koncentrera mig på att skriva något just nu! Ha det skönt i sommarvärmen! Ha dé

2009-06-23 @ 19:46:30
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0