Jaha då var städningen..

....klar och gissa om det är skönt..fick fönstrerna tvättade i vardagsrummet så nu är dom sommar fina, även persienerna i sovrummet fick en dammvipa på sej, sängen vart nybäddad oxå, badrummet och toaletten skiner så man blir bländad. Även sopskåpet fick sej en städning, HÄRLIGT :0)

Nu sitter jag med kaffe och solen tittar fram och det är fredag, vad kan vara bättre. Håller på med att göra köttbullar, till det ska vi ha färskpotatis och gräddsås och morötter o ärter känner hur magen kurrar. Blir hungrig av att städa.
Sitter oxå och lyssnar på en massa godingar på datorn och känner hur det spriter i kroppen och knoppen... Skulle vara gott med en STOR kall öl, men jag får inte dricka alkohol just nu.. äter medicin som blir som antabus om jag dricker inte kul alls.

Ska se om jag hinner kolla runt i era bloggar idag.


 

Nu måste jag se till mina köttbullar och fylla på kaffet.
Ha nu en härlig fredags kväll
Puss/Kram
Madde

Kommentarer
Postat av: Helén

Hoppas du hade en fin fredagskväll med finstädat o go mat! =)

Ja, hur en annan mådde kan du ju läsa i min blogg - blä

Men idag är det.............. mer ok! :)



Jag är egentligen inte ledsen alls för just DET - utan mer på hur folk behandlar en! :(

Det gör mig så förbannad, ledsen, galen o MER galen...

Alla människor är värda nått men folk som bara tar o o framför allt ger när det passar dem gillar jag inte! Usch!



Ha en fin lördag!

Kram

2009-06-06 @ 13:34:05
URL: http://www.heponimas.wordpress.com
Postat av: Hanna

Kan du inte komma hem till mig och städa också?! Det ser för hemskt ut här hos oss. Usch.



Man får väl blunda och hoppas på fint väder, så slipper man se eländet. Ler.



Ha en fin helg. Kram.

2009-06-06 @ 17:52:29
URL: http://hannasodergren.blogg.se/
Postat av: Mia

Håller med dig om motorcyklarna.... L

2009-06-07 @ 14:52:35
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Nickan

Håller på att städa idag men jag önskar att det redan vore gjort fast tiden räcker inte till! Jag var på veteranbilsrally igår så då lyckades jag få bort den dagen! Ha dé

2009-06-07 @ 15:09:02
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0