Måndag..som inte börja bra...

Klockan ringer vid 06.15, ny jobbardag, går ut på balkongen för lite luft, sätter på kaffet och hoppar in i duschen, fixar ciggen, fönar håret och äter sen frukost i godan ro och läser tidningen, häller sen upp en kopp kaffe och lägger mej en stund framför tv,n när det plötsligt slår mej... "hade jag inte byt tur"????? ringer jobbet för att kolla... jo men visst..jag hade byte tur. Där ligger jag färdig för att sticka till jobbet och så har jag glömt att jag hade byt tur hur jävla glömsk får man vara? Får nog hyra ett rum på mitt jobb som är demensavd *asg*.  Så denna måndagen börjar bra.

Sen kommer nästa grej!!!! Visst ja de skulle byt lås på ytterdörren..men f-n grabben har inte nya nyckeln med sej.. så nu har jag ringt jobbet att jag kommer lite senare än kl 15 för att jag måste vara hemma tills grabben kommer. Min måndag börjar himla bra. Sen har gubben bara gått här hemma för att åka men inte kommit till skott förns nu kl 14, han har suttit framför datorn hela dan så att jag inte har kommit åt den *shit..shit*. Undrar hur denna måndag ska sluta????

Igår var det morsdag och inte f-n kom min grabb ihåg det.. dels hade gubben och jag lite osämja..JOBBIGT.
På eftermiddagen så var vi ner till Kumlasjöns resturang med svärföräldrarna för att fira deras 30- åriga bröllopsdag. Vilken mat vi åt. Vildsvinsytterfile med rotsaksgraräng så gott så gott sen vart det kladdkaka med hallonsorbe till efterrätt och detta bjöd svärföräldrarna på så det vart en dag utan spis för mej och det var skönt.

Har läst lite som hastigast era bloggar och ni verkar ha haft en bra morsdag.
Nu måste jag göra mej iordning för att sticka till jobbet.
Ha en fortsatt härlig måndag i den varma SOLEN.
Puss/Kram
Madde

Kommentarer
Postat av: Helén

Shit - det var ju morsdag igår!?

Haha... Nä rå - jag fick kramar o grattis av alla! :)

Stackare med en dag som denna - jag hoppas att den blir bättre nu ikväll!

Kram

2009-06-01 @ 17:21:26
URL: http://www.heponimas.wordpress.com
Postat av: Anna Hammar

Shit vilken måndag! Det lät inte som en bra början, hoppas det gick bra att jobba :D Kramis Anna

2009-06-01 @ 20:01:54
URL: http://pumaaaans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0