Storknar


gör man i denna värme, går ju inte att röra på sej utan att svettten rinner av en. Här är alla fönster fördragna, vädringsfönstrena öppna, badkars duschen rinner, kran på toan rinner och kökskran rinner bara kallvatten plus en fläkt från badrummet är på, så det kommer lite svalka.
Har jobbat idag och det var ganska behagligt på jobbet trotts värmen. Nu har jag bara 9 dagar kvar att jobba "lovely".

Igår kväll stack min grabb till morsan i Motala, de kom förbi och hämta honom kl 21.00, Härligt för honom, får han komma ut på sjön med deras båt.

Sitter här med en kall öl, har nyss stekt köttbullar så det är bara att värma imorgon, Allsång på Skansen är på och jag lyssnar bara. Gubben åkte till sej för lite över 2 tim sen, ska hem och fixa lite, han orkar inte på dagen, för varmt. Få se när han dyker upp inatt. Han har svalkat katten idag, med isvatten på sina händer och katten den bara njöt.

Har stora problem inga världsliga, JAG FLAGAR :0) och det kliar nåt så hemskt..blir tokig rent ut sagt. Brukarna på jobbet har fått hjälpt till att klia mej idag..snälla dom är :0).

Nä nu ska jag se lite på tv,n.
Puss/Kram
Madde




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0