Vilken dag...

Sitter här, har nyss kommit hem från jobbet, har tittat runt bland bloggarna, kommenterat i vissa.

I förmiddags skulle jag gå in på min blogg och allt var frid och fröjd tills jag skulle skriva ett inlägg, helt plötsligt fungerar det inte alls, blir smått TOKIG..tycker liksom att jag har tillräkligt med problem när det gäller datorn. Får sen se att de håller på att fixar nåt på publishme..SKÖNT det var ej min dator. Efter några timmar går jag in på min blogg och ska göra ett inlägg...då försvinner allt jag har skrivit när jag ska publisera... jissa om jag gick i taket... du hade det blivit nåt fel under dagen då de hade gjort nåt...F-N vad sur jag vart. Få se om det funkar nu.

Nu är det "Miss Marpel" på tv 4 men har missat 1 tim så ingen ide att se slutet så därför sitter jag här, ska snart krypa ner i bingen. Det har varit stökigt på jobbet ikväll, har fått knytnäve i magen, handlederna omvridna och blivit spottade på plus riven, en som vart arg av våra brukare, plus att jag hade en sommarvikarie som gick brevid som vart alldeles förskräckt, helt vanlig dag på jobbet. Har haft nu för 2:a dagen irade en som har gått brevid på kvälle, ska ha en imorgon med.. så det är inte så konstigt att brukarna blir lite förvirrade. Jag känner mej helt färdig i hela kroppen.. det tar på en både fysiskt o psykiskt.

Ha nu en underbar kväll..jag ska nog ta en liten sittning på balkongen med en stark öl och sen gå och lägga mej..det är otroligt vackert väder ute nu ikväll.
GOD NATT
Puss/Kram
Madde

Kommentarer
Postat av: Kattis

Godmorgon!

Datorerna SKA bara funka. Annars blir man ju galen.

Hoppas du får en skön dag!

KRAM

2009-06-18 @ 06:12:13
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Helén

Men åh lilla gumman!

Du kunde messat mig så kunde jag hängt ut mitt tryne o hållit dig sällskap! Fyu vad segr det är på jobbet ibland - jag VET ju hur det är på ditt jobb eftersom jag själv har varit där! Phew



Ha en fin midsommar gumman!



KRAM

2009-06-18 @ 08:45:10
URL: http://www.heponimas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0