Ja då var det fredag....


glömde jag säga.
Då var det fredag o helg, ute yr det lite snö och solen skiner med sin frånvaro, tråkigt, men inget att göra åt. Själv sitter jag och kollar lite bloggar, har drukit lite kaffe, tittat på tv,n och betalat räkningar, märks att februari är en kort månad, men men man får vrida lite på slantarna så kanske de räcker månaden ut.

Idag ska jag jobba + resten av helgen, men ska det vara sånt här väder så gör det inget. Sen får man inte glömma att vrida fram klockan natten till söndagen så man inte försover sej.

Här hemma är det alldeles tyst, särbon har somnat om och katten sover i soffan, grabben är i skolan och idag är det hans längsta dag i skolan, slutar inte förns 15.30 stackaren.

Igår så tona jag håret på granntjejen, hon skulle bara tona utväxten och jag hoppas det vart bra för det har jag aldrig gjort förut, men hon har inte ringt och sagt nåt ännu så det vart väl bra förhoppningsvis.

Ha en bra helg.
Puss/Kram
Madde


Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas du får en fin helg, och att solen kommer tillbaka! L

2009-03-27 @ 10:48:53
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0