Jag är tillbaka....

Hejsan alla!

Jag är nu tillbaka på denna sida igen. Trivdes inte på blogspot, så nu ska jag vara på blogg.se istället, där jag känner mej hemma.
Ursäkta att jag vellar fram o tillbaka, men man måste ju få pröva sej fram lite.

Kan ni tänka er att det har blivit vinter ute igen. Det var -5 grader imorse då jag gick till jobbet o glashalt på vägarna. Men nu tittar solen fram och snön har smält bort lite, det som var så vackert förra veckan, men det är mars månad i ett nötskall "asg"
 Casper min son + särbo är till biblioteket för att kolla lite. Casper har haft ledigt i 2 dagar nu från skolan. Så typiskt han är ledig då jobbar jag, nu 2 dagar framåt så är jag ledig o då ska han till skolan.

Imorgon är det våffeldagen. Är det några av er där ute i bloggvärlden  som ska äta våfflor, jag ska äta våfflor iallafall. Har blivit bjuden av en väninna imorgon på våfflor o det ska bli så himla gott.
Ha det så  bra
Puss/Kram
Madde

Kommentarer
Postat av: Mia

Inga våfflor för mig...L

2009-03-24 @ 18:36:13
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Helén

inga för mig heller...

2009-03-25 @ 00:44:54
URL: http://www.heponima.blogspot.com
Postat av: Kattis

Hallå!

Tydligen så äe blogg.se mest poppis ändå. Om man in te har en egen domän förstås.

Hoppas allt är bra med dig.

Hihi, allt löser sig så småningom.

Ha det fint!

KRAM

2009-03-25 @ 09:49:31
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0