Nu börjar kroppen säga ifrån....

Ja då har man bara 1 1/2 dag kvar att jobba, omin kropp börjar bli himla trött känner jag. Är nu hemma på timmar o slappar. Grabben är ut o gubben på vift, så jag är alldeles själv o det känns skönt.

Gubben kom hem inatt med den nya bilen o allt hade gått bra. Så nu ska han bara fixa det som behöver fixas innan den ska besiktas. Han fick den för 4000kr, så snart bär det iväg i en Polo, hoppas bara att det kommer att bli bra.

Ska snart börja att fixa lite lunch till oss, det får bli fiskbullar i hummersås, orkar inte laga nåt annat idag. Ska nu lägga mej o vila en liten stund framför dumburken inna jag sätter igång.

Måste bara säga att Carolin af Ugglas låt var ju ur KASS. Har faktiskt inte följt deltävlingarna nåt i år på melodifestivalen, men igår vart det att jag såg/lyssna på det o det var ingen höjdar låt. Grabben fick ett utbrott som hete dugga när han fick se att hon gick vidare till final. Ja..Ja.. men det är ju oftast så att den låt man tycker sämst om brukar gå vidare.

Allt för mej.
Puss/Kram
Madde


Kommentarer
Postat av: Duracellmamman

Önskar Dig en härlig ny vecka!!



Massor av kramar!!

2009-03-09 @ 09:26:55
URL: http://duracellmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0