Nu har jag...

Har nu suttit och grejat lite med sidan på bloggen, hittar inte riktigt hur jag ska göra för att namnet ska bli lite större, men det löser sej nog senare. Kanske nån har nåt tips hur man gör.

Nu har snart hela dagen gått och jag har inte fått  nåt gjort precis, skulle göra så mycket idag , men som sagt det vart inget. Skullle ha bakat, tvätta fönstrerna mm, men det är en dag imorgon med, är ledig 2 dagar =).

Ute skiner solen och det är snö ute, UNDRA vart våren tog vägen. Men mars är en lurig månad.

Grabben har varit till skolan idag, de har varit lediga i 2 dagar och de dagarna har jag jobbat och nu är jag ledig när han går i skolan, så typiskt.

En jobbarkompis ringde för nån timme sen och ville att jag skulle följa med till Åland igen den 23 maj, men har inte bestämt mej ännu, hade tänkt ta med mej grabben på en sån tur. Det var visst fler på vår arbetsplats " Solbacka" som ville följa med. Det finns 6 avd på "Solbacka". Så det kanske blir ett riktigt tjejgäng som åker då. Ska allafall tänka på saken.

Nä nu ska jag ta och göra lite nytta mens dagen är kvar.

Ha det så bra ute i bloggvärlden.
Puss/Kram
Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0