Vår i luften....


Hej alla!
Nu tror jag våren är på intåg.... HÄRLIGT.

Idag vakna jag före klockan ca 20 min innan jag skulle väcka grabben, vakna med ont i huvudet pga att jag hade pressat ihop käken när jag sov, gick över efter en stund som tur va.
Ute skiner solen o fåglarna kvittrar, en helt enkelt härlig förmiddag.
Idag har jag lite inplanerat.
Ska fortsätta att städa lite som jag på börja med igår (ska ha underklädsparty i kväll), ska lägga på lite dukar och ta fram lite påskpynt och även pynta riset på balkongen, laga ett par byxor till gubben.
Ska bjuda på citronpaj ikväll, så det blir en tripp till Ica Maxi och om jag hinner blir det kanske lite vårstädning på balkongen oxå, men har inte bestämt mej ännu, känner på mej att det kommer mer snö lite längre fram.

Nu på morgonen  så ringde jag en jobbarkompis och bekräfta att jag följer med till Åland i maj. Denna gång blir vi många fler som åker, gubben blir väl inte riktigt glad på mej, tycker att jag ska spara mina pengar till körkortet, men jag bhöver ju inte handla nåt på taxfree denna gång, så det behöver väl inte bli så dyrt.

Var hem till en kompis igår som jag skrev, vi bestämde oss för att ha en lite träff på fredag kväll, dricka gott och äta gott och bara umgås. Hon är gräsänka i några dagar, bäst att passa på då =).

Grabben messa sin mormor igår och fråga om han fick komma till henne på påsklovet och det fick han, bättre att han är där en hemma, jag jobbar nämligen hela påsken.
 Nä nu ska jag sätta fart så det händer nåt här hemma, känner att jag har en massa energi idag (tur att nån har det)
Ha en underbar dag alla
Puss/Kram
Madde

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag vill också ha vår! L

2009-03-31 @ 15:12:20
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0