En kul grej..(ni gör den om ni vill)

Hittade denna hos Cimsan som hitta den hos Nita, gör den och skriv gärna en kommentar då, så vi får läsa...

Fem värdefulla personer (utan inbördes ordning)
Mamma

Svärmor

Min son

Särbon

Mia


Fyra speciella platser
HEMMA

Tyskland

Hos svärmor

?


Tre absolut nödvändiga saker
Tv
Datorn
Mobiltelefonen


Två unika händelser
När sonen föddes 1996

Mitt möte med Malin (brevvän)


En/ett av det bästa/mesta/unika som hänt dig
När jag fick min son, han förändra hela mitt liv....


Testa.
Puss/Kram
Madde


Kommentarer
Postat av: Nita

Ja den är alltid rolig att läsa. Jag fick den på mail och minns mina mailvänners svar. Skoj att få lite info om folk man "känner" :-)

2009-05-21 @ 11:22:13
URL: http://www.tigerlilja.se
Postat av: Nita

Jag har inte glömt din design vännen. Har bara så in i helskotta mycket just nu...

2009-05-21 @ 11:22:43
URL: http://www.tigerlilja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0