En utmaning till er alla....



 

Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta, och radera mina svar. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Om personen som har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar (utom på fråga 1 förstås)! Lycka till!


 

1. Vad heter du? Madeleine
2. Ett ord på fyra bokstäver: Mupp
3. Flicknamn: Marianne
4. Pojknamn: Martin
5. Yrke: Maskinoperatör
6. Färg: Midnattsblå
7. Klädesplagg: Mysbyxa
8. Mat: Moussaka
9. Sak i badrummet: Mascara
10. Plats/stad: Mariestad
11. En orsak att vara sen: Magsjuka
12. Något man skriker: Men vad f-n!
13. Film: Maffiabröderna
14. Något man dricker: Mer
15. Band: Morden Talkning
16. Djur: Mus
17. Gatunamn: Magasinsgatan
18. Bil: Mustang
19. Sång: Mera brännvin (Eddie Medusa)
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Maccarena (dans)

Nu ska det bli kul att se vilka som vill testa detta.
Puss/Kram
Madde


Kommentarer
Postat av: Eva

Kul, men... jag är för trött för såna utmaningar idag. Har bland annat varit på 85-års kalas i dag och ätit tårtor så jag knappt kan gå raklång...

Sov gott!

2009-05-06 @ 22:55:11
URL: http://spok.blogg.se/
Postat av: Mia

Undrar om jag inte har gjort den...Jag tror det, måste kolla! L

Ha en fin dag, Madde!

2009-05-07 @ 05:49:53
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0