God morgon ...Fredag



Ja då sitter jag här och kl är 06.18, sitter här med mitt kaffe och försöker vakna, ska i väg till jobbet till kl 07.00, sista arbetsdagen för denna vecka.
Tv,n är på "Diagnos Mord" på kanal 9:an. Brukar titta på tv,n en stund innan jag sticker på morgonen.
Grabben sover och gubben stack nån gång inatt. Gubben skulle ner till Karlskrona och hämta lastbilen som vi var och titta på i helgen som var.
Idag fick jag platta mitt hår, hade inget skum hemma, brukar ivanliga fall föna mitt hår så jag får fram alla söta självlockar, men det fick vara idag, så här sitter man med ett platt huvud *asg* och det känns lite ovanligt, men det får gå för idag.

Innan jag gick till jobbet igår så gick jag in och beställde tid för klipp och färgning av håret, så nu ska det klippas den 8 juni, ska bli skönt, får liksom ingen direkt ordning på peruken..*asg*.

Nu ska jag gå en liten bloggrund och sen läsa tidningen och dricka upp mitt kaffe.
Ha nu en riktig bra fredag alla.
Puss/Kram
Madde

Kommentarer
Postat av: Nita

Jag skulle också behöva klippa mej igen. Å färga håret. Men färgning gör jag själv. Hmm, jag ska väl leta på nån schysst frisör i närheten som vill ta sig an mitt barr haha!

Kram!

2009-05-29 @ 07:43:29
URL: http://www.tigerlilja.se
Postat av: Kattis

Godmorgon denna härliga lördag!

Nu ska jag ut och sätta mig i solen. Kaffet tar jag oom ett tag. Har redan ätit frukost.

Ha en skön lördag!

Kram

2009-05-30 @ 07:41:41
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0