God morgon....


God morgon!
Idag känner jag mej bättre. Febern försvann under dagen igår, så jag fick lite energi till att tvätta, vattna blommorna och handla lite. Sov mycket under dagen. Grabben blödde näsblod igen på kvällen när han kom hem, får hoppas att han inte gör det igen idag.
Idag eller under natten har det regnat lite så nu hoppas jag att pollen har lagt sej en stund, fast jag tycker att det kan regna lite till.

Idag ska jag med grabben till tandläkaren runt 11 tiden, han ska ta bort tandsten. Sen har jag inget planerat på hela dagen och det känns skönt. Kanska jag får lust att göra nåt som städning eller tvätta fönstrerna, men vi får se vad som händer dagen är lång.
Sitter här med mitt kaffe som vanligt, grabben ska snart sticka iväg till skolan. Jag ska se lite på tv,n nu på morgonen och bara ta det lungt. Det är så skönt att bara slappa lite på morrnarna.

Måste få visa en bild som jag tog i helgen på jobbet.


Såna här fina träd har vi på våran innergård. Det var så fint väder i helgen så vi satt ute med några av våra brukare och det är uppskattande. För nåt år sen gjorde kommunen iordning innergården ordentligt, plantera nya blommer och träd. Till midsommar annordnas midsommarstång här ute och en massa annat på sommaren.

Nä nu ska jag lägga mej i sängen och gluta lite på dumburken.
Ha en underbar dag alla
Puss/Kram
Madde


Kommentarer
Postat av: Anna Hammar

Hej där! Här är det tröttsamt med så här dåligt väder, fast det behövs kanske lite regn! Annars mår jag rätt bra, förutom att man är utsatt för pollenallergi, tror detta året har varit värre än andra eller så är man mer allergisk vette fan! Sköt om dig! Kram Anna!

2009-05-05 @ 11:33:27
URL: http://pumaaaans.blogspot.com
Postat av: Eva

Vilket jättefint träd. Jag är väldigt förtjust i rosa, så en sån skulle passa fint hos mig :-)



Ja, du får gärna länka till mig.

Kram,

Eva

2009-05-05 @ 17:34:31
URL: http://spok.blogg.se/
Postat av: TT

Vad fint du bor!

2009-05-06 @ 13:18:12
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0