Jag lever....

.....har bara inte haft nåt internet i helgen. "Dongen" har varit på uppdatering sen i fredags och den kom hem nu för en stund sen TJOHO, har inte haft abstinens i helgen INTE......

Helgen har varit lugn. Har jobbat 2 delade turer plus idag så det är en mastig helg, men nu är den över. Jobbar bara 2 dagar till denna vecka sen är jag långledig.

I fredags var jag på samtal i sonens skola och det hade blivit en klar förbättring på olydiga son och det var skönt att höra.
Han ska fortsätta att ha samtal ca 1 gång i veckan.
Fredag kvällen kom en väninna upp och vi satt och fika och prata en massa skit och det behövdes. Så skönt att prata med henne om ditan och datan, vi lever i typ ganska samma förhållande och då kan det var skönt att få spy lite galla över vära gubbar ..... ha,ha,ha. Det är vui själva som har valt dom och inget vi ångrar.
Drack kaffe så sent i fredags att jag inte kunde sova, somna inte förns ca 01.30 och sen var det bara att gå upp kl 05.15 för att börja göra sej iordning för jobbet och gissa om jag var som en zombi, tog halva dan att piggna till, men somna som en fura på lördags kvällen när jag kom hem så det vart ingen Melodifestival för mej, men så lite av reprisen på söndagen på jobbet, så det var en ganska okej låt som vann.... Kul för Norge.
Grabben har lov torsdag, fredag och han ska till sin mormor på torsdag eftermiddag i Motala och vara där under helgen, ville det själv, så vi blir barnlediga här och inget är planerat, får se vad som händer.
Hoppas allt är bra med er andra, ska gå en lite bloggrunda och se vad som har hänt sen sist jag var inne och kolla.
Ha en trevlig måndags kväll.
Puss/Kram
Madde

Kommentarer
Postat av: Anna Hammar

Ja å så var det där med internet... haha, jag vet hur hemskt det är när det inte funkar, man har ju INGET att göra. Det är helt sjukt vad internet har gjort med oss människor. Hoppas att vi får lite fint väder snart igen! Sköt om dig! Kram Anna

2009-05-18 @ 19:24:51
URL: http://pumaaaans.blogspot.com
Postat av: vivan

ja det var en otäck olycka! och onödig!

Är ledig till onsdagkväll...skönt!

Kramen!

2009-05-18 @ 19:27:15
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Helén

Åhhhh - inget NÄÄT!? Jag skulle dööööö...... Haha, ha en fin dag gumman! KRam

2009-05-19 @ 07:29:33
URL: http://www.heponimas.wordpress.com
Postat av: tess

Jag kommer att titta in mera till dig helt klart så tack tack...



Ja helgen va fin så jag minns den särskilt vädret nu när det är grått.



Hoppas du har en bra tisdag. //tess

2009-05-19 @ 08:43:52
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Helén

Åh Tess - jag ser att du har hittat min kära grannes blogg (o vän) eller..... Markatta - eller va fan ska jag kalla dig Madde? PLÅGOANDE eftersom du står o blossar så vackert ute på din balle så jag får gå o stänga alla dörrar o fönster pga suget!!!!!!! Ghaaaa.... sliter hår

2009-05-19 @ 13:50:04
URL: http://www.heponimas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0