Det är torsdag....



När jag vaknade imorse så var det lite snö på backen..men som tyvärr är borta..ÄLSKAR snö, det blir så himla ljust och fint då.

Idag har jag verkligen slappat, har inte gjort ett skit rent ut sagt.
Hade en hektiskt dag igår, var ju på utbildning på fm och sen hade jag 2 tider på landstingshälsan, först hos sjukgymnasten och sen hos en annan på landstingshälsan.
Denna gång hos sjukgymnasten så gick det bättre när hon höll på med min axel och jag har nu fått nya övningar att göra som att sitta på en pilatesboll som jag inte äger... Nån som har nån till mej ;)
SKOJAR ska fixa en.
Var även uppe och fika hos en kompis på eftermiddan och snacka skit i vanlig ordning.

Ja då är min lediga dag snart slut och det är snart dags att förbereda sej mentalt för att jobba hela helgen.. Ska bjuda en jobbarkompis på min bakade potatis plus en röra, gjorde det för 5 v sen då vi jobba helg och hon tyckte det var himla smarrigt så då gör vi det igen...

Har inte så mycket mer att säga.
Ha en bra kväll.
Puss/Kram
Madde


Kommentarer
Postat av: Mia

Härlig ledig dag, du!!! haha, jag såg din "kille" och ville testa, vilken tur jag hade, va??? L

2009-11-12 @ 19:22:02
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag har en pilatesboll som ligger o skräpar, hade du bott närmare så kunde du ha fått den. Fast nu antar jag att frakten blir nästan lika stor som att köpa en ny...



Kram o ha en fin kväll!

2009-11-12 @ 21:33:20
URL: http://secondtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0