Grått och trist..Det är måndag.


Känner ni att det är måndag, ny arbetsvecka, det känns väl härligt.

Jag har hunnit med lite på fm nu, har varit till viktväktarna idag och idag hände det nåt nytt där. De ska börja med nåt nytt nu, Nu heter det "Propoints" så den gamla butiksguiden gäller inte länger, man måste köpa nytt allt och hur kul är det på en skala 1-10 inte kul för mej just nu, ekonomin i bott fram till nyår. Så jag kör det gamla systemet fram till nyår. Denna vecka hade jag bara gått ner 0,6 hg alltid något så nu är det 9 kg sammanlagt. Hade syndat en del denna vecka som gått, men jag tar det i min egen tkt, sist jag gick ner, gick jag ner för fort.

På tisdag var det meningen att jag skulle vaccinera min son, men så blir det inte, kommer inget vaccin förns på torsdag, får pröva då, men min son börjar bli förkyld nu oxå, är jätte snorrig och täppt, får hålla tummarna.

Kanske jag blir själv fr,o,m torsdag till söndag, gubben ska iväg. HOPPAS HOPPAS, då kan jag dona och greja med gardiner och adventsljusstakar i lugn o ro.

Ni får ha en bra måndag.
Puss/Kram
Madde


Kommentarer
Postat av: Mia

Grattis till vikten vännen.... L

Här blir det adventspyssel på torsdag, enda lediga dagen men jag får ju alltid göra det ensam ;-)

2009-11-24 @ 18:20:49
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: marina

Hej! all bara bra har jobbat endel nu så bloggandet har lagst i garderoben... själv då?



Marina

2009-11-25 @ 08:38:38
URL: http://marinawellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0