Lördag kväll...

Ja då sitter jag här igen. Har nyss kommit hem från jobbet, har haft en delad tur och har nu bara morgondagen kvar att jobba 07.00-15.00 och sen kan jag ta helg.
Helgen på jobbet har varit lugn och det känns bra, inga som har varit extra oroliga utan det har flyttit på bra.
Idag hade jag med mej mat till jobbarkompisen. Jag hade med mej bakad potatis, skinkröra och sallad och det tyckte hon var gott. Alltid kul att dela med nån istället för att beställa pizza eller nåt annat. Jobbarkompisen har inget emot att äta viktväktarmat, hon vill gäran prova på mer, så om 5 v igen då vi jobbar helg ska jag hitta på nåt annat från viktväktarna och bjuda på, måste dyka ner bland recepten och kolla.

På måndag bär det iväg till viktväktarna igenm för att väga sej..HOPPAS att man har gått ner nåt...

Idag har jag varit gubbfri och det är så härligt då man jobbar och särskilt en delad tur.

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen för att se lite tv och somna..ska upp kl 05.30..låter väl härligt.

Ni får ha en underbar lördagkväll.
Puss/Kram
Madde



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0