Ja...då var man ledig....

     

Ja då sitter jag här igen..Har jobbat i helgen och allt har gått jätte bra..det har varit en lugn helg för ovanlighetens skull..

Ute är det solsken och jag har satt på en maskin tvätt..tvättar sängkläder..tänkte städa undan lite idag..kanske man bakar lite idag oxå..få se hur mycket ork man har.
Idag går jag inte till viktväktarna..tar det nästa måndag..

Idag har grabben prov i So och han hade med sej läxab hem i fredags och han har läst på hela helgen (tummen upp ) för honom..hoppas att det går bra för honom..Fick ingen mail från hans mentor i fredags på hans närvaro så förmodligen så har han varit på alla lektioner förra veckan (ler).

Imorgon fyller särbon år..och jag har ingen aning om vad jag ska ge honom??? Han vill inte bli uppvaktad, men nåt ska han väl få (ler).

Jag gav syrran en mugg och kardemummaskorpor i fredags när hon fyllde och det vart uppskattat..kanske gubben kan få nåt extra gott som han gillar..han är ett riktigt kak/choklad monster.

Ja nu ska jag gå en riktig bloggrunda och kolla. Måste se vad som har hänt hos er andra under helgen, orka liksom inte igår när jag kom hem från jobbet..

Ni får ha en underbar måndag denna höstdag.

Puss/Kram
Madde


Kommentarer
Postat av: Annica

Ja hon är verkligen söt den lilla prinsessan!

Godsaker går alltid hem som present. Både till män och kvinnor. Själv skulle jag bli överlycklig för kardemummaskorpor! Är galen i allt med kardemumma.

Hoppas du kommer på något som passar gubben.

KRAM!!!

2009-10-12 @ 11:10:09
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/
Postat av: Helén

Skönt att det gick bra på jobbet i helgen! Som du vet så har jag haft en toppenhelg... ;)

Skönt tt veta att man är ledig på helgerna nu o kan kanske bestämma lite mer själv när man ska jobba dessa? Men jag börjar bli rastlös nu - inte ens 1 vecka arbetslös o jag börjar klättra på väggarna! suck

Kram kram

2009-10-13 @ 06:27:21
URL: http://www.heponimas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0