Lite sumrering av den gångna helgen

Ja då sitter jag här igen.
Det vart inget bloggande i helgen..hade ingen lust helt enkelt.

Helgen har varit lugn. Fredagen somna jag före kl 21 på kvällen givande eller hur :D snacka om att vara trött. Lördagen gjorde jag absolut inget alls bara slappa och sticka på min sjal till min mormor som nu är klar. Så nu ska jag sticka en babywraper till Malins lilla flicka.
Söndagen rensa jag bort mina blommor på balkongen, tog mej 1 timmes promenad och bara va..Jätte skönt. Det har inte varit en massa måsten i helgen och sånt gillar jag.



Idag har jag jobbat. Men först var jag till sjukgymnasten och fick lite övningar och ska dit den 28:e igen och jag har fått hemläxa. Ska göra lite övningar med handen och sen måste jag börja lära mej sitta rätt, med rak rygg och det är inte det lättaste när man har suttit som en säck potatis i hela sitt liv, men det är bara att öva. Jag har nåt med nacken som gör att jag får ont i min tennisarm och handled och jag hoppas att detta kommer att hjälpa.

På vägen tillbaka från sjukgymnasten hoppa jag in hos viktväktarna innan jag gick vidare till jobbet.
Jag har gått ner 4,2 kg sen sist jag vägde mej..KÄNNS JÄTTE BRA :D

Min dag har varit bra än så länge och det gilla jag. Vart ännu mer nöjd när jag kom hem och fick se att jag var själv :D.

Ute skiner solen och det är en massa vackra höstfärger på träden..Jag känner mej väldigt glad som kanske märks.
Grabben gör om provet i So idag och jag hoppas att det går bättre denna gång. Han hat tränat stenhårt denna helg.
Nu skaj ag gå mej en liten bloggrunda och kolla vad ni andra har haft för er under helgen.

Puss/Kram
Madde


Kommentarer
Postat av: TT

WOW, vilken viktminskning! Grattis!

2009-10-19 @ 16:07:57
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Annica

Grattis till viktminskningen!! Vad duktig du är!

Skulle behöva jag med. Men det funkar inte. Svårt när man inte kan röra sig och när maten är det enda som man njuter av. Mm.. Inte lätt. Hjärnan är en svår motståndare!

Min helg har varit tiktigt bra. Men nu är jag så trött att jag bara vill sova. Sov bort halva dagen igår och idag blir det nog samma visa. Men det är bara att acceptera. Man blir trött av att vara social.

Vilken ståtlig katt ni har! Hur söt som helst!

KRAM!!

2009-10-20 @ 09:20:53
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/
Postat av: frida.hagstrom

allt e bra lite interenet pause igen då jag bor hos min moster hoppas du har det underbart.

2009-10-21 @ 14:47:23
URL: http://sweetashell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0