Vilken vecka.....

har haft fullt upp stort sett varje dag...*phew*.
Så bloggandet har blivit lidande.

I måndags var jag som sagt till sjukgymnasten och viktväktarna, men det skrev jag om i måndags.
I tisdags jobbade jag och hade en lugn dag men ingen lust att sitta vid datorn.
I onsdags jobbade jag och sen direkt efter jobbet var jag till sonens skola för uppföljning hur dt har gått sen sist vi prata med rektorn, socionomen och mentor..och det har blivit 25% bättre och det är positivt och Casper var mycket mer positiv under samtalet och inte så grinig och tjurig och det kändes skönt, socinomen såg en förbättring och likaså mentorn. Så efter det mötet var jag helt slut i kroppen..var väl nervös för vad som skulle hända så luften gick ur mej direkt efter.
Sen var jag med lillsyrran och valde ut stickgarn till hennes son, jag ska sticka en "Pippitröja" till honom.
Som jag nu har börjat på och är himla kul att sticka.
Igår torsdag jobbade jag + att det var utbildning mellan 12.30-16.00 och jag slutat egentligen 13.00 så det vart övertid. Typiskt. Var helt muck igår när jag kom hem orka inte ens laga mat till familjen så det vart uppvärmd mat som fanns i frysen som tur är.
Idag är det ju fredag och det är min ända lediga dag sen väntas en jobbhelg med 2 st delade turer och måndagen *phew*

Ikväll ska jag på viktväktarna, hon som håller i vägningen och det andra som jag inte hittar ordet till firar att hon har hållit sin vikt i 10 år. Hon ska bjuda på 3 rätters middag + lite underhållning och det ska bli himla trevligt, ska försöka ta lite kort, och sen visa upp här på bloggen.

Sitter här med kaffe och halvlyssnar på *Vakna med The Voice*, grabben har gått till skolan och särbon har oxå dragit sin kos, så jag sitter här och bara njuter av min ensamhet.
Städa behöver jag inte göra, sprang runt med "hug sug" igår eftermiddagen. Så idag kan jag sitta här ender hela dagen och bara vara och sånt gillar jag.

Så nu alla kära bloggare ska jag gå en riktig bloggrunda och kommentera.
Ni får ha en underbar fredag.
Puss/Kram
Madde


Kommentarer
Postat av: Helén

Mmm - inte känna för att sitta vid datorn? Här får man slita bort mig!

Vad glad jag blir att se att det blir bättre för Casper...

Han är så söt o trevlig jämt mot mig när vi stöter på varandra! :)

Jag såg honom imorse efter jag varit på maxi - men han såg inte mig, var fullt koncentrerad på ett skelett han hade i handen o minglade med! :D



Ha en fion helg trots jobb!

KRAM

2009-10-23 @ 09:24:40
URL: http://www.heponimas.wordpress.com
Postat av: Vivan

Tack för din goa kommentar!

Ja, det var så kul att se de små i vattnet, de var som fiskar allihopa!Jätteduktiga, inte en enda unge grät eller kinkade...bara jollrade!

trevlig helg du med. Jag gör c-a-c-atur i helgen!

Börjar i kväll 15,00-22,00!

2009-10-23 @ 10:21:11
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0