En liten lista jag hitta hos.......

Cimsan 

P E R S O N L I G T

Namn –  Madeleine
Hemstad – Kumla
Ögonfärg – Blågrå
Hårfärg – Askblond
Längd – 1,64, m
Högerhänt/vänsterhänt – Vänsterhänt
Skostorlek – 39-40
Skor idag –Sandaler
Mål för året – ????
Mest använda fras på msn – Ingen aning
Det första du tänker på när du vaknar – jaha en ny dag...
Mest saknade minnet - Morfar,farmor och farfar

F A V O R I T

Färg – vinrött, lila, svart  
Mat –
Gratänger
Sport – Nada
Djur – Katt
Glass – Kulglass
Affär – ???
Sallad – Tonfisksallad
Skådespelare – John Travolta, Mel Gibson, Owen Wilson
Nummer – Ingen
Årstid – Alla

V Ä N N E R & L I V E T

Vad vill du bli när du blir stor – Vill aldrig bli stor
Hur vill du dö – Lycklig
Vem av dina vänner är mest lik dig – RosMarie
Vem är mest högljudd – Jag
Vem får dig mest att skratta –
ALLA mina vänner
Vem har du känt längst – Linneth
Vem är blygast – ???
När grät du mest – Finns tyvärr fler än ett tillfälle
Bästa känslan – När jag fick ta i min son första gången
Värsta känslan – Ovisshet
Vart vill du bo i framtiden – Vet inte
Hur länge tror du att du kommer leva – LÄÄÄÄNGE

H A R  D U  N Å G O N S I N

Varit kär –
Oh ja
Moonat nån –japp
Rymt hemifrån – Oja!
Föreställt dig ditt ragg naken – Ingen aning
Tänkt på självmord – Faktiskt
Sovit utomhus – Jorå
Gråtit i skolan – Japp
Velat bli modell – Näe
Varit otrogen – Mmmm
Gjort något dumt som du skrattar åt idag – Ja
Sett en död människa – Ja
Druckit alkohol –oja
Använt droger – provat
Ätit sushi – Nej
Varit på scen –
Nej
Snattat – Har väl hänt

Retats – Jo
Blivit nerslagen – nja...

Detta var ju roligt och intressant eller.
Testa.
Ha det så kul.
Puss/Kram
Madde


Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Kul läsning!



Kram

2009-09-03 @ 22:17:56
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/
Postat av: Annica

Vad kul med en tjej! Ska fixa kortet. Men det får bli nästa vecka för helgen är fullproppad. Vill du att jag skriver i kortet eller vill du göra det själv? Skicka din adress till min mail. Det ska bli jättekul att göra kortet!

KRAM!

2009-09-04 @ 14:38:44
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/
Postat av: TT

Kul läsning, ett av de mer personliga tester!

2009-09-06 @ 22:10:16
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0