Ja då sitter jag här igen...

Mår som jag förtjänar idag..Var ute med några jobbarkompisar på fd "Spisen" som nu heter "Cesar" nöjd nu
 Cim.
Jag och en jobbarkompis till mej C satt hemma hos mej en liten stund innan vi gick till "Cesar" satt och snacka och drack lite och hade allmänt trevligt.
Gick till "Cesar" strax före 19 tiden för att träffa på de andra. Hade beställt bord för 10 pers men vi vart 7 bättre än ingenting. Hade hur trevligt som helst.
De andra åt medaljonger och pepparstek jag själv tog en pizza lika gott det. Så fick jag i mej lite öl och cider under kvällen och glömde dricka vatten i mellan så nu sitter jag här med en liten huvudvärk som jag hoppas försvinner under dagen för jag ska vidare i kväll till goa vänner och äta gott och dricka gott, så imorgon kommer man må likadant igen.. Känns att ålderna säger ifrån ibland..man är inte lika ung som förr *fniss*.



Sitter här med lite cocacola för att komma igång lite, måste ner till apoteket för att inhandla mitt nässpray, har 1 tim på mej innan dom stänger och sen måste jag få lite insperation till att laga mat och den vill inte infinna sej riktigt..få bli nåt enkelt idag, kanske pizza... nja det blir nog för mastigt tror jag... !!!!...????? Ja nåt hittar jag väl på..grabben måste iaf få mat i sej..kanske jag har nåt i frysen att värma..hoppas.

Nu kom grabben med en kompis och jag tar och avslutar nu..måste klä mej..*stön*
Ha en trevlig lördag.
Puss/Kram
Madde


Kommentarer
Postat av: Cim

SUPERNÖÖÖÖJD!!!!!

Ha en trevlig kväll!!!



Kramen =)

2009-09-26 @ 16:46:39
URL: http://lillahustrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0