Nu är arbets helgen över

Ja då sitter jag här framför datorn igen, kan liksom inte riktigt slita mej härifrån.

Har jobbat hela helgen+ idag, så nu gott folk har jag helg ;). Var hur trött som helst när jag kom hem efter kl 13 idag, satt mej vid datorn en sväng, sen la jag mej faktiskt och sov en stund hur skönt som helst.
Sen efter det tog jag mej lite smörgåstårta, och marängtårta som gubben hade med sej hem igår från sina föräldrar, hur gott som helst.
Har varit till Maxi en sväng och handlat.





Fick lite spel på min son oxå som inte förstår vitsen med läxor och en med det andra, så just nu får han inte gå ut efter skolan förns han lär sej att ta hem sina läxor mm. Imorgon blir det ett samtal med rektor, mentor, socionom + sonens gamla skolfröken från 5:an, vi måste ta tag i detta. Det är så mycket mer än bara läxorna så att säga. Vi måste få ett slut på detta innan det är försent. Så då vet ni vad jag har att göra i morgon fm ;p inte roligt alls.

På jobbet idag var det bara en massa tjaffs om ena än det andra, orkar inte mer snart.. vart inte bra med omplacering av personal INTE ALLS. Men vad skam an göra antingen får man gilla läget eller så får man söka nytt jobb.

Nä detta får vara allt för mej.
Puss/Kram
Madde


Kommentarer
Postat av: Åsa

Usch, inga roliga sysslor på din lediga dag i morgon...



Lycka till!

2009-09-21 @ 21:19:33
URL: http://secondtime.blogg.se/
Postat av: Anna Hammar

Jaa, det här med arbete så kan man nog inte säga/göra så mkt idag, med tanke på att det inte finns några jobb! Jag skulle försöka att gilla läget även om det är surt, sedan vid sidan om vara skitglad över att ha ett jobb! Det finns många därute som skulle göra mycket för ett jobb idag!



Låter riktigt bra att du tar tag i sonens skola, jag ångrar att jag inte skötte skolan ordentligt.. det får man sota för idag! Hoppas att du får en skön "helg" nu =)!



Kram kram!

2009-09-21 @ 23:21:50
URL: http://pumaaaans.blogspot.com
Postat av: Annica

Nu är jag tillbaka. FK ska man ha så lite med att göra som möjligt. Men tyvärr är man ju beroende av dem så man får bita ihop helt enkelt. Men det är inte enkelt att förstå hur de tänker.

Bra att du engagerar dig i sonens skolgång. Tänk om fler föräldrar gjorde som du. Då skulle det nog se annorlunda ut i samhället.

KRAM!

2009-09-22 @ 09:42:37
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/
Postat av: Frida Hagström

Lycka till hoppas det går bra

2009-09-23 @ 14:15:33
URL: http://sweetashell.blogg.se/
Postat av: Annica

Nu har pengarna kommit fram. Tack så mycket!

Hoppas att du mår bra.

KRAM!!

2009-09-23 @ 23:24:22
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0