Söndag



God morgon alla!
Ja då var det söndag och solen håller på att tittar fram..för nån timme sen var det grått ute så jag hade nog inte trott att solen skulle komma fram.
Har precis ätit äggfrukost tillsammans med sonen..gubben är fortfarande hemma hos sej.
Idag har jag inga planer..blir nog en riktig slappar söndag..kolla runt i alla bloggar och vara inne på fb en stund.
Ärligt talat så börjar jag tröttna lite på fb..den ger mej inte så mycket längre, fast det är kul att spela lite spel.

Sitter och lyssnar på nyheterna på tv 4 och de pratar om att de har börjat testa vaccintet mot "svininfluensan"..men f-n jag har ju redan varit förkyld och hade lite eller förmodligen en släng av influensan och det ända som sitter i är hostan nu som jag inte verkar bli av med..Vi på kommunen ska förmodligen bli erbjudna vaccination mot "svininfluensan" men jag vet inte om jag vill ta den???? Ja vi får se.

Igår kväll vart jag tittande på "Kändisdjungeln". Är det nån av er som har sett det? Jag tyckte detvar ganska okej..men inget jag ska följa precis.

Har en son som springer fram och tillbaka och tjatar på mej om att få gå in på datorn för att dra ut en text på en låt som heter "Ragdoll" med "Aerosmith", han har börjat och lyssna på mina gamla cd skivor, kul att få vara mamma och få lyssna på musik som en annan gillar :0)

Ja det får vara  allt för mej för tillfället.
Ha en trevlig söndag.
Puss/Kram
Madde


Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Såg reprisen av Kändisdjungen igår och fattade inte vad det går ut på. Inget jag kommer att följa.



Kram

2009-09-13 @ 10:31:39
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/
Postat av: Åsa

Såg första delen, i går kollade jag på Persbrandt! =)

2009-09-13 @ 14:06:13
URL: http://secondtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0