Acne

Ja det är en fråga man kan ställa sej.
Jag har aldrig lidit av acne i tonåren..., men när man kommer till det underbara åren vid 40 då dyker det upp både det ena och det andra på kroppen som man inte visste att det existera :)
Dessa acne sätter sej inte i ansiktet utan på oåtkomliga ställen och det är inte små saker utan de ser ut som bölder och försvinner inte när man försöker klämma dom..Då växer de ännu mer och blir ännu större och gör för j-vligt ont.
Är det bara jag som har upptäckt detta fenomen :)

Det är ju inte bara acne som dyker upp på kroppen, det händer andra saker i kroppen oxå, som är mindre trevliga.. :)

Det var lite tankar som dök upp i duschen för en stund sen.

Puss/Kram
Madde


Kommentarer
Postat av: Annica

Ja nog sjutton händer det saker i och på kroppen som inte är så jäkla trevligt. Tänk att vi kvinnor alltid ska drabbas av något hela tiden..

Tack för dina hälsnigar i bloggen. Jag har bara lite mycket nu. Sköt om dig!

KRAM!!

2010-01-11 @ 15:35:47
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/
Postat av: Mia

Känner igen det, du....Inte så trevligt

Tror du det är bättre att låta bli att duscha?? =)) Om inte annat så hittar man inte det...

2010-01-11 @ 15:44:25
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Helén

Jag känner igen det!

Jag har aldrig haft finnar eller munsår, men nu ser jag ut som jag har passerat en hagelsvärm ute på skjutfältet o när jag tittar mig i spegeln så ser det ut som jag har tryckt upp en röv med fullt av hemorojder (Munnen fullt med munsår - blåsor)



GHAAAAA *sliter av mig håret - av det som finns kvar eftersom man tappar hår oxå!) Men på nått sätt så börjar utväxt av hår komma lite här o där snor Pontus rakapparat

2010-01-11 @ 18:09:06
URL: http://www.heponimas.wordpress.com
Postat av: Helén

Jag känner igen det!

Jag har aldrig haft finnar eller munsår, men nu ser jag ut som jag har passerat en hagelsvärm ute på skjutfältet o när jag tittar mig i spegeln så ser det ut som jag har tryckt upp en röv med fullt av hemorojder (Munnen fullt med munsår - blåsor)



GHAAAAA *sliter av mig håret - av det som finns kvar eftersom man tappar hår oxå!) Men på nått sätt så börjar utväxt av hår komma lite här o där snor Pontus rakapparat

2010-01-11 @ 18:10:37
URL: http://www.heponimas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0