Andra dagen på det nya året....

God morgon!

Sitter här i morgonrock och mår skit..ont i hela kroppen och det vill inte säga mycket..hostar och känner mej allmänt dålig helt enkelt. Har haft på känn hela veckan att det har varit nåt på gång.
Skulle ha jobbat idag, var tvungen att ringa mej sjuk..inte så roligt på en helg när vi har svårt att få tag i folk..men jag gör ju ingen nytta på jobbet om jag känner mej dålig. Och det är ingen som tackar mej för det.

Nyårs helgen har varit bra. Jag jobba nyårsafton till 20.30 och sen fira vi hemma. Vi kunde inte fira med våra vänner som det var tänkt, dels för att vi inte kan lämna våran katt själv, då han är livrädd för smällarna och dels var vänninan C dålig. Så vi hade det mysigt hemma istället och det gick bara bra det med.

Tidigare på dagen åt vi god mat, potatisgraräng och kycklingfilé. Sen när jag kom hem från jobbet satt vi bara och såg på filmen "Jagad" grabben och jag och käka ostbågar och chips.
Vi skåla in det nya året med portello och ett glas öl lika gott det med.
Tog lite kort genom fönstret på alla raketer som kommunen sköt och det vart ganska bra.





Bilderna är tagna från grabbens fönster.

I morgon fyller min grabb hela 14 år..gissa om han talar om det för mej :) .

Nä nu ska jag ta och lägga mej en stund.
Jag önska alla en god fortsättning på det nya året.
Puss/Kram
Madde


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hoppas du fått en fin börjag på 2010!!

2010-01-02 @ 14:01:59
URL: http://secondtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0