Lista från Lillahustrun !

MITT 2009

GJORDE DU NÅGONTING SOM DU ALDRIG GJORT FÖRUT
Inte vad jag kan minnas.
HÖLL DU DINA NYÅRSLÖFTEN:
Jag hade inga nyårslöften...
BLEV NÅGON AV DINA VÄNNER FÖRÄLDRAR I ÅR:
Japp..min vän M i Edsbyn =)
DOG NÅGON SOM STOD DIG NÄRA:

VILKA LÄNDER BESÖKTE DU:
Tyskland
FINNS DET NÅGONTING DU SAKNADE 2009 SOM DU VILL HA 2010
Inget jag kommer på nu....
VILKET DATUM FRÅN 2009 KOMMER DU ALLTID ATT MINNAS
Inget datum precis..uten jag kommer minnas min och sonens semester år 2009 
STORT FRAMSTEG
Inget på rak arm
STÖRSTA MISSTAGET:
?????????????...
HAR DU VARIT SJUK ELLER SKADAT DIG:
Näpp…
VAD SPENDERADE DU MEST PENGAR PÅ:
Min familj
GJORDE NÅGONTING DIG RIKTIGT GLAD:
Säkert, men vad???
MUSIK SOM ALLTID KOMMER ATT PÅMINNA DIG OM 2010?
Inget direkt konkret…
VAR DU GLADARE ELLER LEDSNARE JÄMFÖRT MED TIDIGARE ÅR:
Gladare…
VAD ÖNSKAR DU ATT DU HADE GJORT MER:
Vet inte
BLEV DU KÄR:
Nej nej jag är redan så kär en människa nånsin kan bli…
VAD ÖNSKAR DU ATT DU HADE GJORT MINDRE:
Vet inte...
HUR TILLBRINGADE DU JULEN
Med svärföräldrarna
FAVORITPROGRAM PÅ TV:
Engelska deckare
HATAR DU NÅGON NU SOM DU INTE HATADE I BÖRJAN AV 2010:
Nej det kan jag inte tänka mig
BÄSTA BOKEN DU LÄSTE:
Läser så många bra böcker så jag kan inte svara på det...
STÖRSTA MUSIKALISKA UPPTÄCKTEN:
?????
NÅGOT DU ÖNSKADE DIG & FICK:
Nopp, jo frästen en ny JÄTTE skön morognrock…
NÅGOT DU ÖNSKADE DIG MEN INTE FICK:
Jag har allt jag vill ha...
BÄSTA FILMEN:
??????...
VAD GJORDE DU PÅ DIN FÖDELSEDAG
2009 kom jag inte ihåg..i år vet jag inte ännu...
FINNS DET NÅGONTING SOM HADE GJORT 2010 BÄTTRE:
Vet inte faktiskt...
HUR SKULLE DU BESKRIVA DIN STIL 2010:
Som vanligt...
VAD FICK DIG ATT MÅ BRA:
Min familj och vänner
VILKEN KÄNDIS VAR DU MEST SUGEN PÅ
??????
VILKEN POLITISK DEBATT ENGAGERADE DIG MEST:
---------------------------
VEM SAKNADE DU:
Min morfar
BÄSTA NYA MÄNNISKORNA DU TRÄFFADE:
Min vän i M i Edsbyn
EN VÄRDEFULL LÄXA DU LÄRT DIG I ÅR:
Ingen tror jag…

 Snälla, ”låna” den här listan ni också o gör den, sen kan ni väl skriva en kommentar om ni gör den så jag kan läsa hos er…

 Puss/Kram
Madde


Kommentarer
Postat av: Annica

Tack för dina ord hos mig. Bilden är tagen en kall morgon från balkongen. Och texten bara flög ut genom fingrarna. Ibland känns det som att de skriver utan min egen inblandning. ;-)

Massa kramar till dig!!!

2010-01-13 @ 15:43:42
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/
Postat av: Anna Hammar

Jag lånade denna av dig! Skrev ditt namn som M för jag visste inte om du ville vara lite anonym. Nu kan du gå in och läsa :)



Kram Anna.

2010-01-16 @ 01:02:55
URL: http://spritusrector.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0