Vad händer idag !! ??

Ja då var det torsdag och min 2:a ledig dag och jag sitter här själv och vet inte riktigt vad jag ska hitta på, fast det finns lite att göra här hemma, men lusten har inte infunnit sej riktigt ännu =) och det kanske inte infinner sej heller.

Ska berätta lite om dag igår. Vakna med huvudvärk, hade somnat med det, så dagen börja inte bra, skulle på ett möte på jobbet, med chef, sammordnare och 2 jobbarkompisar, hade lite ångets inför mötet kanske därför jag hade huvudvärk. Vi skulle prata om våra direktiv som vi har på jobbet med en jobbarkompis. Vi har lite svårt för samarbete i våran grupp TYVÄRR och alla jobbar inte som vi i gruppen har kommit överens om och då blir det lite såna här möten då och då, ibland sker det förbättringar och ibland hjälper inte samtal, men jag håller mina tummar att det gör det denna gång, för det är inte första gången vi har samtal med denna person, personen har även haft enskilda samtal med chefen och inte mycket har det hjälpt, får hoppas att det hjälper nu. Mötet gick iaf bra trots min ångest, personen ifråg tog inte ila upp hoppas jag, men personen ifråga vänder kappan efter vinden och vi misstänker att det kommer efteråt.
Detta möte tog 1 1/2 tim på min lediga dag, men jag fick betalt som tur va.Sen var det bara att springa till affären och handla lite och sen hem och göra mat till alla, för sen skulle jag bort till kl 18 på ljusparty, mitt första =).

Min underbara granne hade bjudit mej Helén hon har lagt upp lite bilder från i går kväll, bla när jag håller i en lite pojke på 6 veckor, en helt underbar lite killa, sov hela tiden under partyt trots en massa kackel från alla fruntimmen =), Vilka dofter det finns och ljusstakar men dyrt för min ekonomi just nu så det vart bara några teljus med doften "Stämmning".
PartyLite gå in och titta på deras sida, finns hur mycket som helst.

Så såg min dag ut igår och idag är det inget inplanerat ännu, tanken var att jag kanske skulle åka in till Örebro till en kompis för att hämta kläder till grabben som hon har rensat ur från sina grabbars garderob, men det verkar inte bli  av, har liksom bett gubben om skjuts men jag vet inte när han dyker upp igen idag.
Ja ja får väl bli nån annan dag istället, hon ska nämligen flytta till 1 feb.

Ja detta får vara allt från nu.
Puss/Kram
Madde


Kommentarer
Postat av: Cim

Då tror jag att jag vet vart du skulle... till C???

Ja ja inte lätt det där med gubbar o skjuts jämt, men hur går det med körkortet???



Kram kram

2010-01-21 @ 16:01:11
URL: http://lillahustrun.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hallå Cimsan! Ja det var till C jag skulle, körkortet ligger lite på hyllan för tillfället, ekonomin tillåter inte det för tillfället, men jag har ca 3 år på mej att ta körkortet. Ha en bra helg.

2010-01-22 @ 11:32:22
URL: http://toffelmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0