En liten ordbok :)

ORDBOK FÖR ATT ÖVERSÄTTA KVINNORS KONTAKTANNONSER:

40-årsåldern...................................49
Äventyrlig.......................................Har legat med alla
Atletisk...........................................Inga bröst
Alldagligt utseende..........................Muuuu.
Vacker............................................Patologisk lögnare
Känslomässigt stabil.........................Går på mediciner
Feminist...........................................Fet
Fri själ.............................................Knarkare
Vänskap i första hand.......................Före detta slampa
New-Age.........................................Kroppsbehåring på fel ställen
Traditionell.......................................Inga blowjobs...
Öppensinnad.....................................Desperat
Utåtriktad.........................................Högljudd och jobbig
Professionell.....................................Bitch
Fyllig................................................Mycket fet
Kraftig benstomme..........................Otroligt fet

ORDBOK FÖR ATT ÖVERSÄTTA KVINNORS SVENSKA:

Ja.................................................Nej
Nej...............................................Ja
Kanske.........................................Nej
Vi behöver....................................Jag vill ha
Vi måste prata...............................Du är i trubbel
Visst, gör så..................................Det är bäst att du låter bli
Gör som du vill................................Du kommer att få betala för det här senare
Jag är inte upprörd........................Såklart jag är upprörd, din idiot!
Du är uppmärksam ikväll................Tänker du bara på sex?

ORDBOK FÖR ATT ÖVERSÄTTA MÄNS SVENSKA:

Jag är hungrig..........................................Jag är hungrig
Jag är trött.............................................Jag är trött
Jag är sömnig..........................................Jag är sömnig
Snygg klänning........................................Snygg urringning!
Jag älskar dig...........................................Jag vill ha sex nu
Jag har tråkigt..........................................Vill du ha sex?
Ska vi dansa?............................................Jag vill ha sex med dig.
Kan jag ringa dig nån gång?......................Jag vill ha sex med dig.
Ska vi gå på bio?......................................Jag vill ha sex med dig.
Får jag bjuda dig på middag?.....................Jag vill ha sex med dig.
Dom skorna passar inte klänningen...........Jag är bög

Puss/Kram
Madde


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hahahahaha... klockrent!

2009-09-15 @ 16:19:02
URL: http://secondtime.blogg.se/
Postat av: Camilliondollar Baby

Hahaha...så rätt!

2009-09-15 @ 20:21:07
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ha ha den var super bra!!!

2009-09-15 @ 23:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0