Då var det mitt i veckan..

Ja då var det onsdag igen. Har lekt lite med min blogg nu på morgonen i väntan på att Nita ska fixa till den. Kul att hålla på lite. Vill så gärna lära mej hur man gör, men är lite feg ifall det händer nåt med datorn. Men nu är jag iallafall nöjd för idag.

Särbon kom inte hem igår kväll så jag har haft en lugn morgon med sonen och kan sitta vid datorn utan att han blir sur för det.
Har sovit dåligt inatt, vridit och vänt på mej hela natten och vaknat plask våt på hela kroppen, hur jobbigt som helst. Kanske det har med åldern att göra :0). Har även tandvärk igen och det kanske det soom har spökat oxå inatt.

Har bara tagit det lugnt nu på förmiddagen, har tittat lite på tv, kollar repriserna av Hem till gården på tv 4+ samtidigt stickat lite på halsduken jag håller på med, har ca 3 cm kvar tills den är klar.Ska ta fram hug o sug ( dammsugaren) om en stund, behövs nämligen dammråttorna bara far fram på golvet så katten tror att det är riktiga råttor :0). Fattar inte var allt damm kommer ifrån???.

Idag ska man iväg till jobbet igen efter en dags ledighet. Ska jobba ett kvällspass och imorgon är det förmiddagspass som gäller. Ska även på info om budgeten i Kumla Kommun och få höra hur det blir till hösten  om tjänsterna och om det blir några uppsägningar, omplaceringar blir det för vi ska få ett papper att skriva på om vart vi skulle kunna tänka oss jobba. Allt detta ska vara klart till september. Sen blir det nya scheman till 1 juni och ännu ett till 1 september. Så det är en del förändringar i Kommunen.
Jag har inte riktigt bestämt mej om hur jag kan tänkas jobba, vill jobba kvar där jag är på demens, men kan även tänka mej att jobba natt någonstans eller i patrullen, har liksom inte bestämt mej som sagt var. Ja..Ja.. vi får se vad som händer är inte så himla orolig över det. Det får bli som det blir.

Idag tror jag inte solen orkar titta fram ordentligt, det är mulet ute just nu och lite kyligt.
Nu ska jag titta runt på era bloggar plus några till.
Ni får ha en underbar onsdag.
Puss/Kram
Madde


Kommentarer
Postat av: Mia

Det är lite jobbigt när det blir förändringar tycker åtminstone jag...

2009-04-15 @ 12:43:54
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Helén

Weee - fin sida! =)

Ha en fin dag du oxå - kom nyss hem från doc-it kurs som jobbet släpat iväg mig på så nu kan jag örebro kommuns datasystem inom vården! =)

Ont i skallen så det skriker om det - kom igår o är ff kvar! suckKram kram

2009-04-15 @ 13:46:42
URL: http://www.heponima.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0