Vilken seeeeg dag..

Denna dag har varit hur seg som helst. Solen orka inte riktigt titta fram idag. Har inte fått så mycket gjort idag förutom att baka mina tekakor som jag la in recept på i förra inlägget, har sista plåten inne nu.

Jag har varit med grabben till tandläkaren vid 14 tiden, ingen höjdare tycker han, men det gick bra. Han tycker inte om när de ska ta kort på hans tänder, men som sagt det gick bra. Han ska tillbaka den 5 maj för att ta bort lite tandsten. eftersom han var så duktig hos tandläkaren så gick vi till ICA Maxi och köpte oss varsen våffla med kulglass och satt och njöt en stund innan han gick till en kompis.

Nu är mina tekakor färdiga och det luktar JÄTTE gott, blir nog en sån till Navy CIS ikväll tillsammans med en kopp te.

Idag har jag haft lite egentid, så jag har mest legat i sängen och tittat på tv,n och stickat på halsduken som snart är klar, har bara ca 5 cm kvar innan den är klar, så jobbar kompisen ska få den i slutet av veckan. Bättre sent än aldrig.

Har mest bara slöat idag och det känd jag att jag behövde. Är så skönt att bara få ta det lugnt och inte ha nåt inplanerat. Ingen som stressar en med allt man ska göra och inte göra. Hade hoppats på att få egentid i helgen i mellan mina delade turer, men gubben orka inte ta sej ur soffan på hela helgen, hur jobbigt som helst. Men idag fick han arslet ur vagnen och kom iväg SKÖNT.... Det är lite frustrerande när han är hemma här och inte orkar göra nåt. Men det har med hans sjukdom att göra, men ibland är det bara för mycket. Han gnäller värre än ett fruntimmer när han sätter igång.

Ja det får vara allt för mej denna gång. Ska nu titta runt bland bloggarna och kanske lämna en eller två kommentarer om jag orkar.

Ha en underbar kväll.
Puss/Kram
Madde ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0