Fredag

God morgon alla denna härliga fredag.

Nu har jag satt mej här igen, JAG ÄR LEDIG *jippi*
Min dag kommer att se ut på detta vis
STÄDA
Det låter väl trevligt *fniss* man får göra det bästa av det.
Idag ska jag även handla hem lite saker till att göra en Västerbottenpaj till imorgon.
Imorgon ska jag på kräftskiva som jag faktiskt har längtat till..får hoppas på bra väder oxå så vi kan sitta ute.

Går dagen på jobbet var faktiskt lugn och det vat skönt. Min arm/hand är bättre, piller gör susen *fniss*, får se hur det blir efter städningen.

Innan jag stack till jobbet igår gick jag till apoteket för att inhandla min nässpray.. sen vart det faktiskt tid över för en snabbdejt med en jobbarkompis på vårat torg och en mjukglass sen sprang tiden iväg och jag kom försent 5 min.. emn vad gör det, hon jag jobbat kväll med hela denna vecka kommer alltid sent och hon är i ålder 60, så vad gjorde det om jag kom försent. Kan räkna de gånger jag kommer försent blir inte ens en full hand.

Nu ska jag göra ett ryck..kommer annars inte igång om jag inte börjar.
Ha en himla  trevlig fredag alla.
Puss/Kram
Madde


Denna bild passar idag



Kommentarer
Postat av: Nita

Najs med lidighet :-)

Själv är jag upp över öronen i jobb i helgen plus lite annat så ledig är jag men inte så jag kan slappa. Bilden får osså vara en dagens profil av mig osså :-)



Kram!!

2009-08-28 @ 12:59:14
URL: http://www.tigerlilja.se
Postat av: vivan

Hoppas du sitter ner nu och tar det lungt med något gott i glaset!

Kramen!

2009-08-28 @ 21:27:58
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Frida Hagström

snälla lägg ut recept på v bottenpaj? vi har funderat lite på de e tt tag moster och jag men minns inte ens vad det är i :P

2009-08-29 @ 11:39:52
URL: http://sweetashell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0