Lönedag = storhandla...

Hej alla glada ute i cyberrymden!
Här sitter jag och kör pekfingervalsen.Vakna i morse med en jävullusisk värk i min vänsterarm, kunde inte stö på armen inte heller hålla i kaffekoppen..Kaffe som är så viktigt, vänsterhänt är jag oxå..fick hålla med högerhanden..och det gick bra.
Värken har ju inte blivit bättre av att jag har varit och storhandlat..fyllt på skafferi, frys, och kyl. *phu* Men nu är det gjort.ska snart iväg till jobbet för sista arbetsdagen för denna vecka..är sen LÅNGLEDIG fre,lör och sön TJOHO behöver det verkligen.
Var kaos på jobbet igår med när jag kom..vart grinfärdig..HOPPAS det inte är så idag..för då vet jag inte vad jag gör
Nu ska jag hoppa in i duschen ..få se om den håller..gud vilket dåligt skämt..:0)
Puss/Kram
Madde

Kommentarer
Postat av: Soffie

guu va gött att va långledig hoppas du får det härligt,

Kram å sov gott

2009-08-27 @ 23:15:26
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0