Idag blir det bullbak


Japp vänner det är fredag och jag är långledig med allt va det innebär, fullt upp.
Idag ska jag baka bullar, pojkarna ville inte ha saffran så det får bli vanliga, sen blir det kanske nåt mer bak, har inte bestämt mej ännu.
Gubben har farit sin kos så jag är själv, grabben är i skolan och ser luciafirande i Kumla kyrka. Jag är alldeles själv och det känns befriande särskilt om man har jobbat från söndag-torsdag.

Idag måste jag oxå fixa lite julkklappar till mor min och hennes sambo..de kommer under helgen nu och ska gratta min systerson som blir 2 år den 14:de december även till honom ska jag köpa nån present, var ju meningen att han skulle få "Pippitröjan" jag håller på att sticka..men jag blir inte klar med den eftersom jag inte får sticka hur mycket som helst, kanske den blir klar till jul.

Jag sitter här med min 4:de kopp java..måste ha så många inna jag kan sätta igång på morgonen :D är inte beroende :D.

Ja det är allt från mej just nu.
Ha en härlig fredag alla.
Puss/Kram
Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0