Kaffe...

Ja nu ska jag skriva ett litet inlägg om kaffe..kaffeälskare som jag är.
Här hemma har vi haft en period med att prova olika mörkrostade kaffe sorter.

Det börja med att gubben köpte hem Zoega, sen köpte han Gevalia och även hushållskaffe.

Vi har nu provat dessa sorter.




 








Dessa sorter var en besvikelse, smaka som vanligt Gevalia mellan rost.

Den som smakade bäst var Zoegas



Hushållskaffet hitta jag ingen bild på, men den var okej för att vara mörkrostad.

Nu får ni ha en underbar måndag. Dags för mej att sticka till jobbet.
Puss/Kram
Madde


Kommentarer
Postat av: Frida Hagström

hej trodde inte de funka alls det stod det i mobilen. fan va bra då kan jag ju blogga även nu är jag inte har internet. glad lucia till dig med lite i efterskott. ska berätta om operationen sen men kan säga att jag mår otroligt bra!

2009-12-14 @ 13:12:53
URL: http://sweetashel.blogg.se/
Postat av: Anna Hammar

Åh vad jag önskar att jag kunde dricka kaffe - det är så fruktansvärt gott.. men tyvärr så pallar inte min mage det.. den ballar ur totalt :( Så synd då jag är en riktig kaffekärring annars! Hoppas allt är bra med dig Madde :) Jag ska snart komma igång med min blogg - måste bara hitta känslan och orken! Kram Anna!

2009-12-15 @ 18:29:02
URL: http://spritusrector.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0