Nu är det inte långt kvar :)

Ja då var det måndag igen, har jobbat i helgen och det har gått bra.
Idag är jag ledig så att säga..men har ska det städas, pyntas och bäddas rent plus lite till. Har redan satt igång en maskin tvätt och det blir nog 2 till.

Julklappar har jag handlat lite, men får åka ut till Marieberg på onsdag och ta det sista som vanligt, att jag aldrig lär mej att vara ute i god tid, kanske händer när man blir pensionär :)

Jag fick klart systersonens "Pippitröja" igår och är så nöjd med den,
Så här vart den.



Fast det har sitt pris, är väldigt öm i min tennisarm nu. Så jag får vila mej ett tag med stickningen. Har fått 2 beställningar på mössa till jobbarkompis dotter.
Får börja med det efter jul.

Gubben frästen var ju och hämta sin nya bil härom dagen och han är helt lyrisk, han är jätte nöjd med den. Tyvärr har jag inte själv hunnit åka i den, men det hins med.

Nä nu måste jag sätta fart så jag blir klar nångång.
Har ju bara idag på mej att pynta och fixa, för sen jobbar jag kväll tisdag, dag onsdag, dag torsdag och dag fredag innan jag är ledig igen.

Ha en trevlig vinterdag idag.
Puss/Kram
Madde


Kommentarer
Postat av: Malin Lindberg

Hoppas du kan sticka min beställning till Emilia å när du vilat klart. Eller kanske du kan sticka en mössa åt henne istället?

Kram Malin

2009-12-21 @ 13:22:43
Postat av: Nita

Jättefin träGud va du är duktig :-)

Önskar dej en fortsatt trevlig dag/kväll. Kram!

2009-12-21 @ 14:55:55
URL: http://www.tigerlilja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0