Vilken dag....


Ja det har varit måndag idag. En dag då jag tänkte ta det lugnt i o för sej har den varit ganska lugn trots allt. Var iväg till min väninna i alla hast då hon har haft en jobbig helg då hennes far gick bort i fredags. Världens mysigaste gubbe.
Jag gick till henne efter jag hade varit till viktväktarna. Jag har gått ner 2,6 kg på 14 dagar så sammanlagt har jag gått ner 8,4 kg sen den 29 sep.

Sen efter fikat hos väninnan så kom gubben och hämta mej för att vi skulle handla med hans pengar :)
Sen under eftermiddan har jag faktiskt tagit det lugnt, grabben säger att han har varit på alla lektioner idag, men vi får se vad frånvarorapporten säger på fredag om han kan få en belöning.

Imorgon åker min pappa in till USÖ för att bli opererad på onsdag för prostatacancer, ska till hans sambo på onsdag eftermiddag för att hämta en bok om prostata.

På torsdag ska jag ta med grabben för att han ska få vaccinationen, vet ej själv om jag ska ta den..får se.
Vaccinationen starta idag här i Kumla kl 14.00-19.00. En väninna till mej stod i 2 tim med sin grabb och vänta på att bli vaccinerad, gick rykten om att det hade tagit slut. Var in på Nerikes Allehanda för att kolla, men det stod bara om Örebro och där hade vaccinet tagit slut kl 17, härligt va.

Imorgon är det dags att börja jobba igen, ända fram till fredag och sen är man ledig igen.

Allt för mej.
Puss/Kram
Madde


Kommentarer
Postat av: TT

Vad duktig du är som gått ner så mycket!

Hoppas det går bra med din pappa och sonen nu!

Kram!

2009-11-17 @ 15:22:07
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Helén

Vad du är duktig med viken vännen! Kram

Ryktet är sant.

Efter 15 så kom Lennart Svärdh (läkaren) o räknade människor o stannade ca 40 st bakom mig o din nya granne o satte stopp - vaccinet slut! De som stod där längst bak fick iaf åka hem för det var tut att jag fick. SSK fick springa o lta efter en dos till mig! Jag var lite nervig - stått tre timmar i kö , stod redo med uppkavlad ärm - o så är vaccinet slut? Näää'.... Men jag hade tur! Fick ett HUGG i armen! Haha

Kramis

2009-11-19 @ 06:37:30
URL: http://www.heponimas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0