Då var helgen kommen....

Ja då har det hunnit bli fredag...
Det är strålande solsken ute.

Jag sitter här med mitt kaffe redo för att sticka iväg till jobbet..japp jag ska jobba hela helgen, med blandade känslor.

Idag har jag fått undan lite tvätt, varit och postat stickningen som jag vart klar med igår en bebbedress till min brevvän Malin som fick sin lilla Emilia sista aug. Har varit och köpt en lite present till min lillasyster som fyller år idag..hela 34 år blir hon



och nu sitter jag här och bara väntar..roligare kan man väl ha det eller??? *asg*.

Båda mina lediga dagar vakna jag med migrän..men inte idag..så man kan ju undra vad som felade.
Skönt iaf att vakna utan.

Har egentligen inget viktigt att skriva. Så jag får önska er alla en riktig trevlig helg.
Puss/Kram
Madde




Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej



Ska också jobba hela helgen, men tänk som jag då slösar vi inga pengar vi tjänar några korvören i alla fall.



Kram Camilla

2009-10-09 @ 17:34:37
Postat av: Åsa

Så typiskt att få migrän på sina lediga dagar... jag är likadan.



Kram på dej o hoppas du har en fin lördag!

2009-10-10 @ 16:19:45
URL: http://secondtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0