80 frågor 80 svar

Hitta denna lilla lista inne hos metrobloggaren Annehlie

1.Vilken svordom använde du mest?
J-vlar
2.Äger du en iPod?
Nopp
3.Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
06.30 på vardagar och de helger jag jobbar är det 05.30
4.Hur många  resväskor äger du?
Ingen..lånar
5.Använder du flip-floppar?
Ibland
6.Var köper du dina matvaror ifrån?
Ica Maxi eller Willys
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Tar heller bilder än att bli fotograferad själv..inget fan av att vara på kort
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis?
Umgås helst med en kompis
10.Om du vann på lotto vad är det  första du skulle köpa?
Oj..Oj..Oj har ingen anning
11. Har någon någonsin kallat dig lat?
Jadå.
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nopp
13. Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Ingen faktiskt
14. Vilken är världens bästa artist just nu?
Kate Perry
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Nopp
16. När var senast någon stötte på dig?
Evigheter sen.
17. Vad åt du till middag senast?
Hemmagjord hamburgare och strips
18 Använder du luvtröjor?
Det händer ibland.
19. Kan du vissla?
Ja
20. Vem var den senaste som ringde dig?
Det var min särbo
21. Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Tycker inte om att åka karusell
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Absolut
23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
019
24. Tittade du på tecknat när du var liten?
Visst gjorde jag det.
25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Köpcentrum....måste vara marieberg köpcentrum utanför Örebro. Stort!
26. Hur många syskon har du?
2 st systrar (jag är äldst)
27. Är du blyg inför det motsatta könet?
Det händer väl...
28. Vilken film kan du alla replikerna till?
Ingen
29. Äger du några popband t-shirts?
Nej
30. När flög du senast?
Har aldrig flugit
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Inga.. har köksoffa 
32. Läser du för skojs skull?
Näe läser på allvar..skoja..brukar läsa deckare, thrillers mm
33. Pratar du några andra språk?
Engelska
34. Diskar du din egen disk?
Diskar gör diskmaskinen.
35. Har du gråtit offentligt?
Ja visst har jag gjort det.
36. Har du en stationär dator eller en laptop?
Stationär
37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ibland
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Vill ha tatuering..piercing har jag
39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Varför..det är väl upp till var och en..tjejen kanske tjänar mer
40. Kan du kasta macka?
Japp 
41. Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej
42. Vad har du med dig in på bion?
Popcorn och coca cola
43. Vem var din favoritlärare och varför?
Oj..oj..oj tror det får bli Stafan Öberg jag hade i mellanstadiet..helt underbar lärare..brydde sej..
44. Har du dejtat någon av en annan religion?
Nej
45. Vad har du för väder?
Sol
46. Har du en blogg?
Japp, detta är min blogg.
47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Gick aldrig på gymnasiet
48. Gillar du att flyga?
Kolla fråga 30 så får ni svaret
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Ärlig, humoristisk och lite romantisk.
50. När sov du senast på golvet?
Minns ej.
51. Vilken är din favoritdrink?
Gubbens GT
52. Gillar du din boendesituation?
Jovars. Det duger.
53. Vilken är din mammas hemstad?
Kumla
54. Din pappas hemstad?
Örebro
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
minst 7 för att bli människa för en hel dag
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nopp stressar aldrig
57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Nopp var väldigt blyg under min skoltid
58. Vilken är din favoritfrukt?
mandariner, melon. Är kärnallergiker
 59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Inte för tollfället
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
Födelsedag :0) oj..oj det är väl 42 tror jag :0)
61. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Nopp
62. Tror du på liv på andra planeter?
Det är klart det måste finnas liv någonstans mer än på jorden.
63. Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?
Särbon
64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
Nopp är atiest
65. Vad var det senaste du åt?
Se fråga 17
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Ingen skillnad.
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Det var min pappa som valde namnet.
68. Gillar du senap?
Japp stark
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Finns det som har det värre
70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Tror inte det..lider av svindel
71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Det vet jag faktiskt inte.
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Nopp
73. Tycker du om att krama folk?
Jag kramas alltid.
74. Skulle du säga att du är trendig?
Nej
72. Äger du en digitalkamera?
Ja
73. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Ingen vad jag vet.
74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Nja, det beror på.
75. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? 
Sannböcker får mig att gråta. En bok på rak arm som jag kommer ihåg är  pojken som kallades Det.
76. Tycker du att du är attraktiv?
Vilken fråga. Näe
77. Vad är du allergisk mot?
Kärnfrukt, katter, tallbarr
78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej
79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Inte en aning.
80. Har du haft sex någon gång?
En gång måste jag ju ha haft det eftersom jag har en son :0)

Vilken tid detta tog.
Hoppas ni gillar att läsa detta.
Puss/Kram
Madde


Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Kul läsning! Usch, Pojken som kallas Det, hemsk bok. Bölade som bara den till den, jobbigt när man satt på tåget och läste.



Kram

2009-09-13 @ 17:47:00
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/
Postat av: Annica

Ja FK kan verkligen vara hemska att ha och göra med. Ser inte fram emot det alls!

Nu är kortet lagt på lådan. Hoppas det kommer fram imorgon!

KRAM!

2009-09-13 @ 18:39:37
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/
Postat av: Ulla

Det var mååånga frågor och svar

2009-09-13 @ 19:56:45
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: Frida Hagström

hej gumman jag väntar på en magsäcksminsknings operation för viktpoblem. Minns inte vad det heter. kram

2009-09-14 @ 12:32:24
URL: http://sweetashell.blogg.se/
Postat av: Annica

Vad glad jag blir att du gillade det!

KRAM!

Skickar ett mail till dig.

KRAM!

2009-09-14 @ 17:48:08
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/
Postat av: Åsa

kul läsning! Jag snor den, passar bra nu när jag är hemma och är sjuk! =)

2009-09-15 @ 10:30:39
URL: http://secondtime.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Tack för kommentaren hos mig. Det är så kul när någon ny tittar in.

Nu har jag läst på din blogg. Härlig

Många frågor och lika många svar.

Denna var kul

Kram Ingrid

2009-09-15 @ 20:04:30
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0