Har överlevt....

Hallå alla!
Tack för era kommentarer..de värmde.

Jag har nu frisknat till; så frisk som man kan bli (fniss).
Har jobbat 2 dagar nu och det känns okej.
Det har varit lite kaos..med tanken på att vi fått 3 nya arbetskamrater.. men det är ju inte så lätt att komma till ett nytt ställe och lära sej alla rutiner på 1 dag.. kommun har organitserat om i personalen lite och det träde i kraft i måndags.. man får ta dagen som den kommer heter det väl.. ska vara skönt att vara ledig i helgen iallafall.

Har lite planer i helgen..ska tona och slinga håret på en granne och hennes dotter på lördagen kanske jag oxå ska hjälpa grannen att flytta lite..få se om hon behöver hjälp..men hon får säga till om det isåfall.

Kumlamarken idag..men jag ska inte gå.

Ville bara tala om att jag lever.
Ha nu en bra helg alla.
Puss/Kram
Madde


Kommentarer
Postat av: Mia

Lev väl, min vän och ha en fin fredagkväll! L

2009-09-11 @ 19:25:52
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: vivan

vad skönt att du blivit frisk!

Dessa omorganisationer .....djäck!!

Önskar dig en go helg!

Kramen!

2009-09-11 @ 20:45:39
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0