Jag kommer att få hjälp....

..med min header under helgen..har försökt själv med hjälp av Designa Din Blogg men det gick inte tyvärr..så tack Camilla för tipset.

Sitter här nu och håller på och fixar middag..Det blir kasslergratäng, ett recept jag fått av min goa vän Malin i Edsbyn.

Casper ligger i badet och gubben är på rymmen en stund. Ska jobba hela helgen, 2 st delade turer + måndagen. Kommer bli en jobbig helg.
Igår var jag på info om självservice som vi ska börja med på jobbet under sep/okt. vi ska sköta byten, sem, sjukskrivningar själva genom att logga in på datorn som vi kommer att få på jobbet. Kommer att bli världens kaos för de som aldrig har suttit framför en dator..och vilken tid det kommer att ta och vårat arbete kommer att bli lidande tyvärr.

Nä nu får jag önska er en trevlig helg. Hinner tyvärr inte att kolla runt bland era bloggar idag eller under helgen.
Puss/Kram
Madde


Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas det går bra för dig i helgen fast du ska jobba...lite trist, men vad gör man??? Kram!!

2009-09-19 @ 12:38:25
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0