Min sons praktik dagar...

Ja min son har praktiserat 2 dagar på "Engelbrecktskolan" i matbespisningen med en granne som jobbar där. Han har tyckt det har varit jätte kul.Han har fått mycket beröm av grannen..Han har frågat mycket om saker och ting och det tyckte alla var trevligt och roligt.. Grannen hade med sej 2 andra praktikanter för nån vecka sen och de hade inte varit så bra..ingen av dom gillade det så nu tog grannen lite revansch med min son som verkligen tyckte om det. Personal döpte om honom till Rasmus, fick liksom inte till det att han heter Casper :)
Han fick med sej kameran igår sista dagen på praktiken..Gissa om han har tagit kort över 100st en riktig fotograf.
 Tänkte liksom om han skulle redovisa i skolan med lite bilder från praktikplatsen
Här är några.


Casper i förstora kläder


Han hade en himla tur dessa dagar, då det serverades på måndagen stuvade makaroner och stekt falukorv och på tisdagen var det raggmunk och stekt fläsk som han tycker om. :)


De gör även smörgåstårtor på denna skola..

Nu får det räcka med bilder. Jag kan bara tala om att min son var mycket nöjd med dessa dagar.

Puss/Kram
Madde


Kommentarer
Postat av: Rumah Dijual

Your look at nevertheless this is great and ways in which I truly feel. I recently now mailed him this internet site to say him your personal view.

Postat av: Pakaian Muslim Modern

Thanks for spending the time to discuss this, I feel strongly about it and love reading more on this topic.

Postat av: Jual Beli Mobil Bekas

I am not sure whether this post is written by him as no one else know such detailed about my trouble.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0