Redan måndag !!!!





Hallå alla bloggare!

Idag är det måndag första dagen på en ny vecka, slutet av sep och en ny början på en ny månad innehåller denna vecka, det låter spännande :)

Idag har jag tänkt starta ett nytt liv.. Ska bli Viktväktare igen..skam den som ger sej..Denna gång ska jag fixa det..gjorde inte det förra gången TYVÄRR.
Ska gå och skriva in mej nu på eftermiddagen..sen får jag dommen om hur mycket jag väger eller har gått upp sen förra sommaren då jag gick ner ca 35 kg som jag tyvärr tror att jag har gått upp igen..men jag kanske får mej en överraskning vem vet. Känner mej ganska nöjd trots allt.

Sitter här med eftermiddagskaffet och är nybadad.. Har sjukskrivit mej själv för arm/hand har inte gett sej tyvärr, svullen, sticker och ömmar. Har det inte gått bort till onsdag förmiddag kontaktar jag läkare. Så jag sitter här och skriver pekfingervalsen med höger hand eftersom jag är vänsterhänt...men det går, fast det tar sin lilla tid..men jag kan liksom inte låtabli. :)

Har vilat hela dagen idag och inte ansträngt mej alls nåt märkvärdigt. Har fixat tvättmaskin och det är det ända.

Sonen fick gå upp 45 min tidigare idag eftersom han skall praktisera med en granne på hennes jobb, skolmatsal. ska bli kul att höra hur han tyckte det var när han kommer hem. :)

Idag har jag äntligen fått mitt paket från min goa vän Malin i Edsbyn. Jag har beställt "Oriflame" från henne, så det damp ner i brevlådan idag, ska hämta det på "Maxi" efter Viktväktarna.

Imorgon kommer några killar eller på onsdag och ska installera för breddband/tv och telefoni. Våran hyresvärd har ändrat vårt utbud från ComHem till Telia. Telia ska börja gälla nästa år i aug.

Hoppas ni alla har haft en underbar måndag denna fina höstdag.
Puss/Kram
Madde


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej



Hoppas armen/handen blir bättre.. Beställ gärna Oriflame av mig så ska jag komma till dörren med det.



Kram Camilla

2009-09-28 @ 17:55:58
Postat av: Madeleine

Hej Millan! Det vet jag att du gör, sorry..komma ihåg det till nästa gång :)

2009-09-28 @ 19:10:32
URL: http://toffelmorsan.blogg.se/
Postat av: Helén

Men Augusti närsat år? Killarna som installerade trodde om ett par månader! Det HOPPAS jag - kollade utbudet idag på telas hemsida... Skulle spara 300 kr/månaden på det!



Kram

2009-09-29 @ 09:27:05
URL: http://www.heponimas.wordpress.com
Postat av: Annica

Hoppas det går bra hos viktväktarena och att handen snart blir bättre.

KRAM!

2009-09-29 @ 18:55:50
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/
Postat av: Cim

Nu drar vi...

Hörs på fredag...



Vart vi drar?? Läs min blogg......



KRAAAAAAAAAAAM

2009-09-30 @ 10:36:00
URL: http://lillahustrun.blogg.se/
Postat av: Frida Hagström

Kul att läsa. Både oriflame och viktväktarna är bra grejor =) iafs om man själv orkar :P

2009-10-01 @ 10:37:27
URL: http://sweetashell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0