Hejsan hoppsan :)

Japp sån känner jag mej idag, full i bus, vet ej varför, kan det vara så att jag har jobbat och träffat lite människor, har ju varit hemma från jobbet lördag och måndag pga ont i kroppen och lite förkyldning, men ingen feber.
Sen kan det oxå vara så att jag kommer hem till en tom lägenhet nu på eftermiddagen, bara katten hemma och välkomnar mej med en massa kel och pussar, :)

Det har varit en bra dag på jobbet idag, allt har flyttit på okej inget tjafs, sånt är skönt.
Imorgon ska jag jobba kväll.

Imorgon fyller min far år, hela 65 år och det ska vi gratta, ska till honom imorgon innan jag sticker till jobbet. Han har repat sej bra efter operationen av prostatan. Känns himla skönt, han var rätt ner innan operationen och en stund efter, men idag lätt han pigg och glad när jag ringde.

ÄLSKAR DEJ PAPPA

Ja det var allt för mej idag.

Puss/Kram
Madde



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0