Trettondagsafton

Ja då sitter man här igen och inget annat gör.
Hade tänkt pynta ner idag, är trött på julen nu. katten leker runt granen varje dag mm.

Kan tala om att grannen fixa burken och allt fungerar som det ska, det ända som han inte kunde fixa var nätverket i datorn, men det är inte aktuellt för grabben ännu.

Grannen ringde strax före halv nio i går kväll och sa att det var fixat. Underbara grannar. Så nu på morgonen har grabben installerat en massa spel och lyssnat på musik och är JÄTTE nöjd.


Här är grabbens dator.

Här kommer lite kort som jag tog på hans födelsedag, exprementera lite med min kamera.
Har haft kameran i 2 år nu och kommer underfund med saker och ting mer och mer och vilka funktioner den har.


Min underbara son som inte kan låta bli att göra grimarser när jag tar kort. Tog detta i gammeldagsstil.


Här ser han bättre ut inga grimarser. Blir himla fint när man tar svartvitt.

Nä nu måste jag sätta igågn med att pynta ner julen, ska även göra iordning grabbens rum lite.
Ha nu en underbar trettondagsafton.
Puss/Kram
Madde


Kommentarer
Postat av: maria

Har du en spexare till son :)

Vad snällt av grannen att fixa datorn.



Hoppas du får en mysig dag !

Kramen

2010-01-06 @ 10:31:50
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Postat av: Helén

Vad fin han är killen! Håller med om att det blir skitsnyggt i svartvitt!

Jag o danne städade ut julen i förrgår här i Norpan - har en jul till o få bort när jag kommer till Kumla... BLÄÄÄ....

Men granriset på ballen lär väl få vara kvar - frysit fast?



Kram på dig!

2010-01-07 @ 08:01:26
URL: http://www.heponimas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0